top of page

Тиждень БЖД "Безпечний світ"

Виховання здорового покоління, зі сформованою культурою безпечної поведінки, із засвоєним алгоритмом дій в умовах конкретної надзвичайної ситуації - одне з пріоритетних завдань, яке поставлене сьогодні перед освітою. Життєве необхідно озброїти дітей знаннями, уміннями і розумінням важливості збереження власного життя і здоров’я.

З 10 по 17 вересня в НВК, з метою формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, на основі розвитку життєвих навичок, проходив Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.

В рамках Тижня в НВК пройшли різноманітні за формою заходи, а саме:

  • Почався тиждень із проведення лінійки на тему «Здоров’я і життя людини – найвища цінність».

  • Протягом тижня діти виготовляли плакати «Ми за здоровий спосіб життя», виконували малюнки на тему «Шкідливі звички та їх вплив на здоров’я підлітків».

  • Учні 1 класу взяли участь у Всеукраїнському конкурсі «Безпечна дорога до школи» від проекту для вчителів «Всеосвіта», де стали переможцями та отримали Дипломи і подарунки.

  • Психологом НВК - Діденко В.О. проведено навчальний тренінг «Формування здорового способу життя».

  • Вчителями основ здоров’я у 5 – 10 класах проведено практичне заняття «Надання першої долікарської допомоги»,

  • вчитель фізкультури Березовий М.В. організував спортивне свято для учнів 1 – 4 класів «Тато, мама, я – спортивна сім’я».

  • Учні 5-10 класів мали змогу переглянути соціальні відеоролики «Бути здоровим – модно!», «Ні тютюнопалінню!».

  • Класні керівники на виховних та класних годинах провели бесіди на теми «Безпека й небезпека для життя», «Хвороби цивілізації», «Рецепти здоров’я».

Проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності, сприяло формуванню фізичних здібностей школярів, гармонії тіла і душі; вихованню потреби у регулярних заняттях фізичною культурою і дотримання режиму дня, у прагненні до оволодіння санітарно-гігієнічними знаннями і навичками.

Избранные посты
Недавние посты
Архив
Поиск по тегам
Мы в соцсетях
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page